طب سنتی کاربردی

روش های درمانی در طب سنتی ایران

طب سنتی کاربردی

روش های درمانی در طب سنتی ایران

طب سنتی کاربردی

طب سنتی ایرانی | روش های درمانی در طب سنتی | تاریخچه طب سنتی ایرانی | منطق علمی در طب سنتی ایرانی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

8 خاصیت فوق العاده سیر

8 خاصیت فوق العاده سیر

1. فشار خون بهتر:

سیر فواید ضد التهابی دارد و به گردش خون راحت تر در بدن کمک می کند. چندین مطالعه نشان داد که فشار خون 10٪ کاهش می یابد وقتی که شرکت کننده مکمل های سیر مصرف کرد. به خاطر داشته باشید که دوزهای مکمل مقادیر نسبتاً زیاد 600 تا 1.500 میلی گرم عصاره سیر در سن دارند. این معادل تقریباً چهار میخک سیر در روز است،

2. کاهش کلسترول:

سیر همچنین با کاهش کلسترول می تواند خطر بیماری های قلبی عروقی را کاهش دهد. گروهی از شرکت کنندگان در مطالعه که مکمل سیر مصرف کردند، دیدند که سطح کلسترول آنها طی مدت 5 ماه کاهش می یابد. نکته اصلی در اینجا تعهد است. مانند بسیاری از داروهای طبیعی، لکه دار شدن مزایای سیر کمی طول می کشد ، زیرا باید اجازه دهید ویتامین ها و مواد معدنی در بدن شما ساخته شود.

3. کاهش خطر بیماری قلبی:

سیر طبیعی در کاهش خطر بیماری های قلبی است زیرا باعث کاهش کلسترول و فشار خون می شود. همچنین با آرامش رگ های خونی سخت شده و جلوگیری از تجمع پلاکتی ، خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد. چگونه کار می کند؟ سیر تولید اکسید نیتریک را که باعث آرامش رگ های خونی می شود ، افزایش می دهد. همچنین از اتصال پلاکت ها به پروتئین جلوگیری می کند و باعث کاهش لخته خون می شود. هنگامی که کمک به بیماری های قلبی می شود ، سیر شما را پوشانده است.

4. سیر برای سرماخوردگی و آنفولانزا:

سیر هضم شده به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند و شدت و طول علائم سرماخوردگی و آنفولانزا را کاهش می دهد. یک مطالعه نشان داد که مصرف یک مکمل سیر روزانه ، 63 درصد افراد مبتلا به سرماخوردگی را کاهش می دهد. مطالعات همچنین گزارش داده اند که میانگین طول علائم سرماخوردگی از پنج روز به یک روز و نیم کاهش یافته است. اگر سیر را دوست دارید ، وقتی احساس سرماخوردگی شدید ، به غذاهای خود اضافه کنید.

دوره پرستاری سوختگی با مدرک معتبر |

 

5. عملکرد ورزشی بهتر:

فرهنگهای باستان از سیر برای افزایش کارایی و کاهش خستگی افرادی که در انجام کار بدنی استفاده می کردند ، استفاده می کردند. سرانجام ، ورزشکاران المپیک در یونان شروع به استفاده از سیر برای تقویت توانایی ورزشی خود کردند. در حال حاضر ورزشکاران مدرن (و افراد عادی نیز) از آن برای کاهش خستگی ناشی از ورزش استفاده می کنند. 

6. استخوان های قوی تر:

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد سیر با افزایش استروژن در زنان به کاهش ریزش استخوان کمک می کند ، که می تواند یک پیروزی بزرگ برای سلامت استخوان شما بعد از یائسگی باشد. افزودن دوز روزانه سیر می تواند به کاهش خطر ابتلا به پوکی استخوان و استئوآرتریت کمک کند. برای تأثیر واقعی بر تراکم استخوان ، شما باید مواد غذایی سالم دیگری را نیز در نظر بگیرید - محصولات لبنی ، سبزیجات دارای برگ سبز، ماهی و آجیل گزینه های خوبی هستند.

7. بهبود حافظه:

آسیب رادیکالهای آزاد به پیری کمک می کند ، اما سیر حاوی یک آنتی اکسیدان قدرتمند برای کمک به نبرد است که — S-allyl cisteine. این آنتی اکسیدان وعده محافظت در برابر صدمه به مغز و حفظ عملکرد بهتر مغز شما در سن بالا را نشان می دهد. این کار با افزایش جریان خون مغز شما به لطف توانایی سیر در کاهش کلسترول و فشار خون موثر است. این به معنی کاهش خطر ابتلا به اختلالات مغزی مانند زوال عقل و آلزایمر است.

8. پوست فوق العاده:

سیر یک غذای فوق العاده است زیرا دارای خواص مفید بسیاری است: آنتی اکسیدان ، ضد باکتری و ضد قارچ. که به فواید زیادی برای پوست شما می افزاید. برای از بین بردن باکتری ها سیر خام را روی برجستگی های خود مالش دهید. اگر پوست حساسی دارید ، مراقب باشید و از خوردن آن بیش از حد خودداری کنید. ویژگی های آنتی اکسیدانی سیر برای محافظت از پوست شما و جلوگیری از آسیب رادیکال های آزاد از بین می روند. استفاده از عصاره موضعی سیر به مرور زمان ممکن است اثرات ضد پیری داشته باشد زیرا سیر به افزایش رشد و ماندگاری سلولهای پوستی کمک می کند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی